REGULAMIN REZERWACJI

Dbając o Państwa komfort oraz przyjemną atmosferę podczas wizyty w Brunch & Celebration, prosimy o uważne zapoznanie się z zasadami rezerwacji.

REZERWACJA I POTWIERDZENIE

Rezerwacje indywidualne dla gości do 10 osób przyjmujemy wyłącznie za pośrednictwem portalu mojstolik.pl. Są one potwierdzane automatycznie – w przypadku dłuższego oczekiwania prosimy o cierpliwość. Rezerwacje są zatwierdzane w godzinach pracy restauracji.
Rezerwacje grupowe powyżej 10 osób prosimy kierować na adres e-mail: office@brunchandcelebration.pl
SMS z potwierdzeniem rezerwacji stanowi gwarancję miejsca w restauracji.
Rezerwacje trzymamy dla Państwa przez 15 minut – po tym czasie nie możemy zagwarantować dostępności stolika. W przypadku spóźnienia prosimy o informację poprzez czat dostępny w linku w szczegółach rezerwacji.

 
DZIECI I ZWIERZĘTA

Jeśli wśród gości są dzieci, prosimy podać ich liczbę w uwagach do rezerwacji.

Ze względu na kameralny charakter lokalu:
– nie posiadamy infrastruktury i zabezpieczeń dla niemowląt,
– nie dysponujemy miejscem na wózki dziecięce,
– nie mamy stałego menu dziecięcego, ale szef kuchni z przyjemnością coś zaproponuje.
Akceptujemy spokojne, dobrze zsocjalizowane psy – jeśli planują Państwo odwiedzić nas z pupilem, prosimy o zaznaczenie tego w rezerwacji. Pies powinien znajdować się pod stolikiem i być przypięty na smyczy.

 
PREFERENCJE I ŻYCZENIA

Nie rezerwujemy konkretnych stolików – jeśli mają Państwo preferencje co do miejsca, prosimy o wpisanie ich w uwagach. Postaramy się je spełnić w miarę możliwości.
W przypadku specjalnych lub indywidualnych życzeń (np. dekoracje, tort), prosimy o zawarcie ich w formularzu – dołożymy wszelkich starań, by sprostać oczekiwaniom.

 
REZERWACJE GRUPOWE I PŁATNOŚCI

Rezerwacje powyżej 10 osób wymagają przedpłaty (zadatku) w wysokości 100 zł/os.  Kwota ta zostanie odliczona od końcowego rachunku.
Zwrot zadatku jest możliwy tylko w przypadku odwołania rezerwacji co najmniej 48 godzin przed planowanym terminem.
Wszelkie zmiany dotyczące daty, godziny lub liczby gości oraz anulowanie rezerwacji należy dokonywać wyłącznie za pomocą mojstolik.pl lub czatu dostępnego w szczegółach rezerwacji.
Prosimy o rozważne składanie rezerwacji. Jeśli chcą Państwo otrzymać fakturę VAT, prosimy o poinformowanie obsługi przed podaniem rachunku.
Do każdego rachunku doliczamy opłatę serwisową w wysokości 12,5%.